معرفی کتاب: The girl with the dragon tattoo

استاندارد

بالاخره اولین کتاب داستان به زبان انگلیسی را به اتمام رسوندم. من که یک زمانی خوره کتاب خوندن بودم از وقتی از ایران خارج شدم دیگه فقط و فقط کتاب های درسی رو می شناختم و حوصله اینکه یک کتاب کت و کلفت ششصد صفحه ای انگلیسی رو بخونم نداشتم تا اینکه این کتاب رو شروع کردم. سه فصل اول کتاب بیشتر معرفی شخصیت ها بود و فقط وقت اضافه ای که دو سفر داخل هواپیما داشتم کمکم کرد که این دو فصل رو تحمل کنم. ولی از وقتی که داستان اصلی شروع شد دیگه از خواب و زندگی زدم تا این کتاب رو تموم کنم و بسیار لذت بردم از خوندن این کتاب.

این کتاب اولین کتاب از سری سه گانه ای است که نویسنده سوئدی Stieg Larsson نوشته و تم جنائی داره. آثار Stieg Larsson در سال 2008 در رده دوم پرفروش ترین کتاب ها معرفی شدند. این سری سه گانه که به نام سری Millennium شناخته می شوند آثار منتشر نشده ای بودند که پس از فوت او در سال 2004 از او به جا مانده. در سال 2009 فیلمی از همین کتاب ساخته شده که البته به زبان سوئدی است. خواندن این کتاب رو به همه کسانی که عاشق داستانهای جنائی هستند توصیه می کنم. مطمئن هستم اگه این کتاب رو به فصل چهارم برسونید دیگه نمی تونید اونرو زمین بزارید.

پاسخی بگذارید

